At TANACHIRA, we are dedicated to bringing the latest lifestyle products to our customers. We believe that fashion is more than just clothing; it’s a way of expressing one’s identity.We are seeking passionate individuals to join our team and help us continue to inspire style and innovation.

Our Culture

Join with
TAN

Let's be a part of Tanachira
For fulfill the world sustainable business

Responsibilities:

  • บันทึกรายการรับเงินเป็นประจำทุกวันและ แจ้งปัญหาหากมีรายการผิดปกติให้กับทุกฝ่ายที่เกี่ยวข้อง
  • ตรวจสอบความถูกต้องของใบกำกับภาษีขาย ตลอดจนเตรียมรายงานภาษีขายในแต่ละสาขา
  • ติดต่อประสานงานกับฝ่าย Operation และสามารถให้คำแนะนำปรึกษาได้
  • ประสานงานการจัดส่ง เอกสารที่เกี่ยวข้องในงานลูกหนี้ กับฝ่าย Operation และ แผนกที่เกี่ยวข้องได้
  • กระทบยอดบัญชีที่เกี่ยวข้องในงานบัญชีลูกหนี้ ที่ได้มอบหมายให้รับผิดชอบได้
  • ประสานงานกับหน่วยงานตรวจสอบภายในทั้งภายในและภายนอก
  • งานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย

Qualifications:

  • วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขาการบัญชี/การเงิน หรือ สาขาที่เกี่ยวข้อง
  • ประสบการณ์ด้านการเงิน การบัญชี อย่างน้อย 5 ปี (หากมีประสบการณ์ด้าน Credit control, การติดตามทวงหนี้ จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
  • มีความรู้และความเข้าใจในมาตรฐานการบัญชีและกฎหมายภาษีอากรที่เกี่ยวข้อง
  • มีความชำนาญในโปรแกรม MS Excel
  • สามารถทำงานให้สำเร็จลุล่วง ตามระยะเวลาที่กำหนดได้
  • มีความสามารถในการแก้ไขปัญหา และ การเจรจาได้เป็นอย่างดี
  • มีความรู้ด้านคอมพิวเตอร์ โปรแกรม Microsoft Office: Excel, Word และโปรแกรมบัญชีต่าง ๆ (SAP จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
  • หากมี ประสบการณ์ด้านร้านอาหาร (F&B) จะพิจารณาเป็นพิเศษ
Apply

Responsibilities:

  • การกระทบยอดสต๊อคในระบบ POS เทียบกับ SAP รายเดือน
  • ตรวจสอบธุรกรรมสินค้าคงคลังในระบบ POS และ SAP
  • สนับสนุนการวิเคราะห์ COST ตามช่องทางต่าง
  • สนับสนุนการสร้าง BoM และ Item Master
  • จัดทำรายงานสินค้าคงคลังประจำเดือนส่งให้หัวหน้างาน
  • แก้ไขปัญหาการออกสินค้าคงคลังร่วมกับแผนกอื่นๆ

Qualifications:

  • วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขาการบัญชี หรือ ใกล้เคียง หากมีประสบการณ์ด้านอุตสาหกรรมอาหาร หรือ ร้านอาหารจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
  • มีประสบการณ์บัญชีต้นทุน 1-2 ปี
  • มีความสามารถในการใช้ Microsoft Office และ Microsoft Excel (Pivot-table) ได้เป็นอย่างดี
  • มีประสบการณ์ ใน ระบบ SAP or SAP B1 จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
Apply

Job Highlights:

  • Creative
  • Graphic Designer
  • Boost up your skill

Responsibilities:

  • Establishes and implements design and format standards and processes to produce consistent and high quality result
  • Ensures that project milestones and goals are met and adhering to approved budgets.
  • Reviews all store designs for consistency to design standards and working with project team to resolve design and construction issues in the documents.
  • Collaborate with Landlord, Legal, Business Development, and Marketing departments during the design phase to successfully represent each brand.
  • Create Corporate Identity - and overall usage.
  • Oversees / manage / coaching the graphic team on a creation of art / photo / artwork for each brands and also Corporate.

Qualifications:

  • Bachelor degree or higher in Creative / Graphic Design / Art or relate field.
  • Good command of computer; Photoshop / Flash / Illustrator or relate program.
  • Direct experience in Creative field over 8 years.
  • Good Idea with Creativities.
  • Team leader and Team Player.
  • Decision making with management.
  • Time line control - Good working under pressure.
  • Good command of English.
Apply

Job Highlights:

  • Marketing Strategies
  • Branding Strategies & Performance Improvement
  • CRM and Digital Marketing Programs

Responsibilities:

  • Translate brand elements into plans and go-to-market strategies
  • Build the category vision and category plan with action based on thorough analysis of shopper, consumer, competitors, and market data.
  • Develop and execute marketing plan to establish and maintain brand awareness.
  • Analyze competitive data, consumer segmentation, and consumer insight to develop and improve tactics.
  • Seek out new marketing opportunities that fit with the brand by anticipating consumer trends.
  • Manage cross-functional teams of the brand and products launch project.
  • Create brand message and image that results in increased sales, brand loyalty and improving market share.
  • Develop and execute product launches and marketing programs of assigned categories such as promotional activities, digital, marketing events to drive the brand awareness.
  • Develop multi-channel online and offline marketing activities to achieve business objectives
  • Analyze the market trend, competitor performance and historical data for developing the branding strategy, make recommendations to improve business performance and to increase efficiency and effectiveness of marketing program.
  • Manage the marketing budget and P&L for events, campaigns and promotions across the business including the forecasting & allocation of samples to support campaigns
  • Work closely with Sales and Trade Marketing, identify trade needs and opportunities including develop pricing and distribution strategies
  • Lead the team to manage and collaborate with landlords for event and promotion development
  • Collaborate with landlords/mall marketing teams for event and promotion development
  • Oversee Visual Merchandising for all launch displays, merchandising, opening and renovation of counters, and events
  • Understand financial implications to achieve ROI targets on customer marketing activity and identify performance trends that can be leveraged during the forecasting process
  • Forecast and manage all POSM materials including samples, collateral, GWP’s, promo sets and adjust forecast based on trends in the business
  • Develop all CRM and digital marketing programs to drive sales performance
  • Manage and responsible for CRM to build and expand customer’s base
  • Identify new digital marketing opportunities that could help lead to increased conversion and awareness
  • Plan and execute digital and social media activities to drive the traffic and enhance the customer experience
  • Fiscal accountability of Marketing budget
  • Budget management and reporting
  • Develop and executive qualitative and quantitative market research. Track trends, analyzing market research & studies, making recommendations for the business
  • Ensure the regular and ad hoc reporting and information are delivered to the region as required

Qualifications:

  • Bachelor or Master’s Degree in Marketing or related field.
  • At least 10 years of brand management working experience.
  • Proven experience in developing brand and marketing strategies.
  • Excellent problem solving and analytical skills,
  • Strong Strategic thinking, creativity, and proactive
  • Good Interpersonal & communication Skill
  • Fluent English in written and spoken
Apply

Responsibilities:

  • Developing and implementing strategies to increase sales.
  • Following market trends and presenting creative ideas.
  • Assist to implements marketing and advertising campaigns both offline & online.
  • Develop and execute marketing plan to establish and maintain brand awareness.
  • Prepare internal and external presentation materials and documents (e.g. memo, internal approval materials)
  • Assist in day-to-day project management, including coordination with key internal and external stakeholders.
  • Develop and implement for all launch displays, opening and renovation of counters, and events.
  • Develop and Manage merchandising, promotion, POSM, and other tools, also marketing. activities to ensure competitive in-store visibility and support sales.
  • Coordinate with marketing team in foreign market, Coordinate with agencies and suppliers in development and production of communication, promotional and sales support materials.
  • Coordinate with all related functions internal and external to support sales and marketing.
  • Research and analyze market trends in requirement areas.
  • Manage day-to-day documents and adhoc tasks for marketing department.
  • Collaborate with Merchandise and preparing all materials for Live Streaming.
  • Monitor on the expenses of activities on related task under job scope.
  • Executing all marketing and promotion and activities as planned.
  • Collaborate with mall marketing teams for event and promotion development.

Qualifications:

  • Bachelor’s Degree in Marketing Management, Advertising, Communication or related fields.
  • At least 4 years’ experience in Marketing of Retails / Distributors / Modern Trade.
  • Having an experience in International market is a plus.
  • Well understanding and having knowledge on social media platforms.
  • Good interpersonal skills.
  • Fluent in English.
Apply