Careers
At TANACHIRA, we are dedicated to bringing the latest lifestyle products to our customers. We believe that fashion is more than just clothing; it’s a way of expressing one’s identity.We are seeking passionate individuals to join our team and help us continue to inspire style and innovation.
Our Culture
Join with
Let's be a part of Tanachira
For fulfill the world sustainable business
Responsibilities:
- บันทึกรายการรับเงินเป็นประจำทุกวันและ แจ้งปัญหาหากมีรายการผิดปกติให้กับทุกฝ่ายที่เกี่ยวข้อง
- ตรวจสอบความถูกต้องของใบกำกับภาษีขาย ตลอดจนเตรียมรายงานภาษีขายในแต่ละสาขา
- ติดต่อประสานงานกับฝ่าย Operation และสามารถให้คำแนะนำปรึกษาได้
- ประสานงานการจัดส่ง เอกสารที่เกี่ยวข้องในงานลูกหนี้ กับฝ่าย Operation และ แผนกที่เกี่ยวข้องได้
- กระทบยอดบัญชีที่เกี่ยวข้องในงานบัญชีลูกหนี้ ที่ได้มอบหมายให้รับผิดชอบได้
- ประสานงานกับหน่วยงานตรวจสอบภายในทั้งภายในและภายนอก
- งานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย
Qualifications:
- วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขาการบัญชี/การเงิน หรือ สาขาที่เกี่ยวข้อง
- ประสบการณ์ด้านการเงิน การบัญชี อย่างน้อย 5 ปี (หากมีประสบการณ์ด้าน Credit control, การติดตามทวงหนี้ จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
- มีความรู้และความเข้าใจในมาตรฐานการบัญชีและกฎหมายภาษีอากรที่เกี่ยวข้อง
- มีความชำนาญในโปรแกรม MS Excel
- สามารถทำงานให้สำเร็จลุล่วง ตามระยะเวลาที่กำหนดได้
- มีความสามารถในการแก้ไขปัญหา และ การเจรจาได้เป็นอย่างดี
- มีความรู้ด้านคอมพิวเตอร์ โปรแกรม Microsoft Office: Excel, Word และโปรแกรมบัญชีต่าง ๆ (SAP จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
- หากมี ประสบการณ์ด้านร้านอาหาร (F&B) จะพิจารณาเป็นพิเศษ
Responsibilities:
- การกระทบยอดสต๊อคในระบบ POS เทียบกับ SAP รายเดือน
- ตรวจสอบธุรกรรมสินค้าคงคลังในระบบ POS และ SAP
- สนับสนุนการวิเคราะห์ COST ตามช่องทางต่าง
- สนับสนุนการสร้าง BoM และ Item Master
- จัดทำรายงานสินค้าคงคลังประจำเดือนส่งให้หัวหน้างาน
- แก้ไขปัญหาการออกสินค้าคงคลังร่วมกับแผนกอื่นๆ
Qualifications:
- วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขาการบัญชี หรือ ใกล้เคียง หากมีประสบการณ์ด้านอุตสาหกรรมอาหาร หรือ ร้านอาหารจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
- มีประสบการณ์บัญชีต้นทุน 1-2 ปี
- มีความสามารถในการใช้ Microsoft Office และ Microsoft Excel (Pivot-table) ได้เป็นอย่างดี
- มีประสบการณ์ ใน ระบบ SAP or SAP B1 จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
Job Highlights:
- Creative
- Graphic Designer
- Boost up your skill
Responsibilities:
- Establishes and implements design and format standards and processes to produce consistent and high quality result
- Ensures that project milestones and goals are met and adhering to approved budgets.
- Reviews all store designs for consistency to design standards and working with project team to resolve design and construction issues in the documents.
- Collaborate with Landlord, Legal, Business Development, and Marketing departments during the design phase to successfully represent each brand.
- Create Corporate Identity - and overall usage.
- Oversees / manage / coaching the graphic team on a creation of art / photo / artwork for each brands and also Corporate.
Qualifications:
- Bachelor degree or higher in Creative / Graphic Design / Art or relate field.
- Good command of computer; Photoshop / Flash / Illustrator or relate program.
- Direct experience in Creative field over 8 years.
- Good Idea with Creativities.
- Team leader and Team Player.
- Decision making with management.
- Time line control - Good working under pressure.
- Good command of English.
Job Highlights:
- Marketing Strategies
- Branding Strategies & Performance Improvement
- CRM and Digital Marketing Programs
Responsibilities:
- Translate brand elements into plans and go-to-market strategies
- Build the category vision and category plan with action based on thorough analysis of shopper, consumer, competitors, and market data.
- Develop and execute marketing plan to establish and maintain brand awareness.
- Analyze competitive data, consumer segmentation, and consumer insight to develop and improve tactics.
- Seek out new marketing opportunities that fit with the brand by anticipating consumer trends.
- Manage cross-functional teams of the brand and products launch project.
- Create brand message and image that results in increased sales, brand loyalty and improving market share.
- Develop and execute product launches and marketing programs of assigned categories such as promotional activities, digital, marketing events to drive the brand awareness.
- Develop multi-channel online and offline marketing activities to achieve business objectives
- Analyze the market trend, competitor performance and historical data for developing the branding strategy, make recommendations to improve business performance and to increase efficiency and effectiveness of marketing program.
- Manage the marketing budget and P&L for events, campaigns and promotions across the business including the forecasting & allocation of samples to support campaigns
- Work closely with Sales and Trade Marketing, identify trade needs and opportunities including develop pricing and distribution strategies
- Lead the team to manage and collaborate with landlords for event and promotion development
- Collaborate with landlords/mall marketing teams for event and promotion development
- Oversee Visual Merchandising for all launch displays, merchandising, opening and renovation of counters, and events
- Understand financial implications to achieve ROI targets on customer marketing activity and identify performance trends that can be leveraged during the forecasting process
- Forecast and manage all POSM materials including samples, collateral, GWP’s, promo sets and adjust forecast based on trends in the business
- Develop all CRM and digital marketing programs to drive sales performance
- Manage and responsible for CRM to build and expand customer’s base
- Identify new digital marketing opportunities that could help lead to increased conversion and awareness
- Plan and execute digital and social media activities to drive the traffic and enhance the customer experience
- Fiscal accountability of Marketing budget
- Budget management and reporting
- Develop and executive qualitative and quantitative market research. Track trends, analyzing market research & studies, making recommendations for the business
- Ensure the regular and ad hoc reporting and information are delivered to the region as required
Qualifications:
- Bachelor or Master’s Degree in Marketing or related field.
- At least 10 years of brand management working experience.
- Proven experience in developing brand and marketing strategies.
- Excellent problem solving and analytical skills,
- Strong Strategic thinking, creativity, and proactive
- Good Interpersonal & communication Skill
- Fluent English in written and spoken
Responsibilities:
- Developing and implementing strategies to increase sales.
- Following market trends and presenting creative ideas.
- Assist to implements marketing and advertising campaigns both offline & online.
- Develop and execute marketing plan to establish and maintain brand awareness.
- Prepare internal and external presentation materials and documents (e.g. memo, internal approval materials)
- Assist in day-to-day project management, including coordination with key internal and external stakeholders.
- Develop and implement for all launch displays, opening and renovation of counters, and events.
- Develop and Manage merchandising, promotion, POSM, and other tools, also marketing. activities to ensure competitive in-store visibility and support sales.
- Coordinate with marketing team in foreign market, Coordinate with agencies and suppliers in development and production of communication, promotional and sales support materials.
- Coordinate with all related functions internal and external to support sales and marketing.
- Research and analyze market trends in requirement areas.
- Manage day-to-day documents and adhoc tasks for marketing department.
- Collaborate with Merchandise and preparing all materials for Live Streaming.
- Monitor on the expenses of activities on related task under job scope.
- Executing all marketing and promotion and activities as planned.
- Collaborate with mall marketing teams for event and promotion development.
Qualifications:
- Bachelor’s Degree in Marketing Management, Advertising, Communication or related fields.
- At least 4 years’ experience in Marketing of Retails / Distributors / Modern Trade.
- Having an experience in International market is a plus.
- Well understanding and having knowledge on social media platforms.
- Good interpersonal skills.
- Fluent in English.